ما را در سایت منتظر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: سه شنبه 28 آذر 1396 ساعت: 22:05
پيامبر خدا(ص) هر گاه از كوچه و گذرگاهى مى گذشت، پس از عبورش، آنان كه از آن مسير مى گذشتند، از رايحه خوش بر جاى مانده مى دانستند كه پيامبر از اين كوچه گذشته است!هر گاه عطرى به او عرضه مى شد، از آن استفاده مى كرد و مى فرمود:بوى آن خوش است، سنگينى هم ندارد! و استفاده از بوى خوش را هميشه دوست داشت و از آن لذّت مى برد.بحار الانوار، ج ۱۶، ص ۲۴تمام قلبها را فتح میکنی و تمام فصل ها با آمدنت ربیع می شودیا رحمه للعالمین!موضوعات مرتبط: رهبر عشق ، دلنوشته ، داستان منتظر...ما را در سایت منتظر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: سه شنبه 28 آذر 1396 ساعت: 22:05


موضوعات مرتبط: منتظر ، دلنوشته ، توبه نامه
ما را در سایت منتظر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: سه شنبه 28 آذر 1396 ساعت: 22:05
هَلْ جَزَاء الْإِحْسَانِ إِلَّا الْإِحْسَانُ...آيا پاداش نيکی جز نيکی است؟! (آیه ۶۰ سوره رحمن)امام صادق (ع) فرمودند:بر آوردن نیاز مؤمن بهتر است از آزاد کردن هزار بنده و بهتر است ازتجهیر کردن هزار اسب برای جهاد در راه خدا...کافی(ط-الاسلامیه) ج2، ص193 ، ح 3و در روایتی دیگر ایشان فرمودند:بهشتى ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده...مالی(طوسی) ص 683 ، ح 1454موضوعات مرتبط: خدا ، دلنوشته ، حدیث منتظر...ما را در سایت منتظر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: سه شنبه 28 آذر 1396 ساعت: 22:05
شکر به خاطر داده هاتشکر به خاطر نداده هاتشکر به خاطر اونایی که اومدنشکر به خاطر تک تک اونایی که رفتنشکر به خاطر اونایی که موندن و هستنشکر به خاطر اونایی که رفتن و خاطره شدنشکر به خاطر همه ی دردای با درمونی که دادیشکر به خاطر دردای بی دوا و درمونی که ندادیشکر به خاطر همین سقف بالاسرمونشکر به خاطر دونه دونه این نفسایی که میاد و میره شکر به خاطر همین دل ساده ای که دادیشکر به خاطر دوست داشتنای از ته دلشکر به خاطر سایه ی مادری که بالاسرمهشکر به خاطر اینکه هنوز اونقدر توان داریم که ناشکری کنیمشکر به خاطر مهربونیت که سزای ناشکریامونو نمیدیشکر به خاطر اینکه یادمونم بری از یادت نمیریمشکر به خاطر اینکه که دستمونو ول نمیکنیشکر به خاطرخوب خدایی بودنت،حتی اگه بنده های خوبی نباشیمشکر به خاطر...نمیدونمهمینحوری شکرتیهویی شکرتالکی و بخاطر هزار دلیل بی دلیل دیگه شکرتبرای یبارم که شده جای همه ی ناشکریام...شکرت_خدا...!امام زينالعابدين(عليهالسلام)إنَّ اللهَ يُحبُّ كُلَّ عَبدٍ شَكور.خداوند بندگان شكور و سپاسگزار خود را دوست ميدارد. (وسائل، ج ١١، ص ٥٣٩)موضوعات مرتبط: دلنوشته ، حدیث منتظر...ما را در سایت منتظر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: سه شنبه 28 آذر 1396 ساعت: 22:05
ما را در سایت منتظر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: سه شنبه 28 آذر 1396 ساعت: 22:05
امام علی (ع ) : وقتی که بنده ای سجده کرد، ابلیس فریادمی زند وای بر من ! او اطاعت کرد، ولی من معصیت کردم ، او سجده کرد و من از این عمل سرباز زدم . ( بحار الانور، ج ,82 ص 233 )وقت نمازهپاشو پاشو يکم شيطونو اذيت کنيميکم بينيش رو به خاک بمالونيمبه اين نکته هم توجه کنسجده هاتو طولاني کنتا شيطون رو يه دل سير عذابش بديمپاشو عزيزم بعد نماز هم١-تسبيحات حضرت زهرا٢-دعاي سلامتي امام زمانفراموش نشه...موضوعات مرتبط: خدا ، دلنوشته ، حدیث منتظر...ما را در سایت منتظر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: سه شنبه 28 آذر 1396 ساعت: 22:05
موضوعات مرتبط: دلنوشته ، حدیث ، پدر و مادر
ما را در سایت منتظر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: سه شنبه 28 آذر 1396 ساعت: 22:05


ما را در سایت منتظر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 170 تاريخ: سه شنبه 28 آذر 1396 ساعت: 22:05


موضوعات مرتبط: خدا ، دلنوشته ، قرآن کریم
ما را در سایت منتظر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: سه شنبه 28 آذر 1396 ساعت: 22:05